Asistence – je nepřetržitá služba,
dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Držitelé karty výhod Klíč k Moravě – dále jen „karta“

mají díky naší kartě, možnost zpětné vazby  přímo na majitele/provozovatele zařízení či služby, kterou navštívili. V  případě, že chtějí pochválit či vznést podmět na zlepšení, mají tuto možnost právě díky naší kartě výhod Klíč k Moravě. 

Majitelé zařízení poskytující výhodu

Jakmile centrála Nejlepší z Moravy získá zpětnou vazbu,
zaznamená ji do systému a:

1) v případě závažného důvudu nespokojenosti držitele Karty, předá neprodleně tuto  informaci přímo majiteli podniku.
(nikdy nepodáváme informace personálu, vždy kontaktujeme diskrétně přímo majitele)

2) v ostatních případech informuje majitele zařízení newsletterem
(měsíční svodkou)

MÁTE PRO NÁS ZPĚTNOU VAZBU? – KONTAKTUJTE NÁS 24/7

telefon:   773 650 620