Asistence – je nepřetržitá služba,
dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Držitelé karty výhod Klíč k Moravě – dále jen „karta“
mají díky naší kartě, možnost zpětné vazby přímo na majitele/provozovatele zařízení či služby, kterou navštívili. V případě, že chtějí pochválit či vznést podmět na zlepšení, mají tuto možnost právě díky naší kartě výhod Klíč k Moravě.
Majitelé zařízení poskytující výhodu
Jakmile centrála Nejlepší z Moravy získá zpětnou vazbu,
zaznamená ji do systému a:
1) v případě závažného důvudu nespokojenosti držitele Karty, předá neprodleně tuto informaci přímo majiteli podniku.
(nikdy nepodáváme informace personálu, vždy kontaktujeme diskrétně přímo majitele)
2) v ostatních případech informuje majitele zařízení newsletterem
(měsíční svodkou)